11 Temmuz 2013 Perşembe

Hoş Bir Kitap Etkinliği



Ramazan'ı ve yazı değerlendirmek için çok hoş bir yol olacak benim için. Okumayı düşündüğüm kitaplar yerine kategorilere giren ve okumayı ertelediğim romanlarla buluşacağım. Kategoriler çok tatlı, katılacak olanlara şimdiden keyifli bir etkinlik dileklerimle...
Bu arada katılmak ya da bilgi almak için aşağıdaki linki tıklamanız yeterli...

http://pinucciasbooks.blogspot.com/2013/07/2013-yaznda-hem-okuyalm-hem-eglenelim-mi.html

Bu arada ben de okumayı düşündüklerimi listeliyorum ;



  • 5 puan: Yukarıdaki kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitabı okuyanlara.
  • Küçük Şeylerin Tanrısı - Arundhati Roy



  • 5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap okuyanlara. - Satranç - Stefan Zweig
  • 10 puan: Okuduğu kitabın adında bir renk olanlara. Kızıl Darı Tarlaları - Mo Yan

    • 10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara. Harry Potter 2 
    • 15 puan: Kendisi dışında herkesin o kitabı okuduğunu düşünüp sonunda o kitabı kendisi de okuyanlara.Harry Potter 1 evet artık zamanı geldi 
    • 15 puan: Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. (Dünya genelinde yasaklanmış kitaplaraburadan veya buradan bakabilirsiniz) Çavdar Tarlası'nda Çocuklar olabilir , Tom Sawyer'ın Maceralarını görünce tekrar mı okusam diye düşündüm...  Ve kararımı Günaha Son Çağrı'dan - Nikos Kazancakis yana kullandım. 
    • 20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitabı okuyanlara. Divriği Mucizesi - Doğan Kuban
    • 20 puan: Türü kurgu olmayan bir kitap okuyanlara. -
    • 20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap okuyanlara.Lizbon'a Gece Treni - Pascal Mercier
    • 25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara. Laura Diazlı Yıllar - Carlos Fuentes
    • 25 puan: Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap okuyanlara. Daha önce Mine Söğüt'ün Adalet Cimcoz'un hayatıyla ilgili kitabını okumuştum, ama bu sefer istediğim kitabının tükenmiş olduğunu gördüm sitelerden. Seyahatlar için sakladığım Ahmet Ümit( cep boy) Sis ve Gece'de Mine adlı bir karakter var. Sanırım onu okuyacağım. (okudum bile ) 
    • 30 puan: Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap okuyanlara. (Bu web sitesi size bu konuda yardımcı olabilir). Elif Şafak'la aynı yıl doğmuşum. Mahrem'i okudum etkinlik kapsamında...

    2 yorum:

    1. sevgili mine,
      ne güzel etkinlikmiş!!
      mahrem, ilk okuduğum elif şafak kitabı. ve bence en özenilerek yazılmış ve en özgün olanı!
      fikrini merak ediyorum;)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kurgusu anlattıklarıyla bayıldığım bir kitap, Mahrem... Pinhan ilk okuduğum ve çok sevdiğim bir kitaptı belki tekrar okumalı aralarında bir seçim yapmak için

        Sil

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...